Wednesday 25 July 2012

Luahan Hati Seorang Bakal Guru










ASSALAMUALAIKUM......Rasanya lama dah saya x update blog ni,saya bukan minat sgt dgn blog ni,tp sebab saya suka edit-mengedit ni,tu jadi minat jugak tu...sekarang tengah cuti sem,dan sekarang jugalah saya sedang menjalani praktikal di SMK TOK JANGGUT...rupa-rupnya best jugak jadi cikgu ni,macam-macam karenah saya jumpa...HAHHAA...ni semua mengingatkan saya pada guru-guru yang pernah mengajar saya,betullah kata guru saya dulu,bila saya jadi cikgu,saya akan tahu mcm mana susahnya nak mengajar dan bagi pelajar faham. Saya terasa itu cabaran untuk saya dan saya akan cuba buat yang terbaik demi masa depan bakal- bakal pemimpin ini.Saya sebolehnya ingin menjadi seorang guru yang sporting,,cuma kadang- kadang saya jadi garang sebab tension bil;a kerja rumah saya bagi,mereka x siapkan,pastu ciap bagi alasan sebijik sama masa saya skolah dulu,tu yang tak boleh blah tu....HAHAHA(ada hati nak tipu cikgu ya):p
Apa-apa pun saya sgt sygkn pelajar saya dan seboleh-bolehnya saya nak tengok mereka berjaya kerana saya tidak pernah mahu melihat mereka gagal....:p

No comments:

Post a Comment